streda 22. júla 2015

DIY DRŽIAK NA KĽÚČE

KDE MÁM KĽÚČE?     "NO PREDSA NA MIESTE".

Tento nápad som dakedy pred rokom niekde videla aj s inými vešiačikmi z vidličiek, z hrablí a ďalších vecí, ale kľúče ma tak zaujali, že to odvtedy nosím v hlave. V zásuvkách, krabičkách sa povaľujú staré kľúče, ktoré nepatria nikomu a nesedia ani do jedného zámku.  Čo s nimi?  No predsa DRŽIAK NA KĽÚČE.
Toto je tá najjednoduchšia verzia, ale nakoľko už mám iný držiak, chcela som aj veľkosťou aj farbou prispôsobiť tomu druhému. Viem si to predstaviť v inej farbe, viac kľúčov v dvoch - troch riadkoch, tvorivosti sa medze nekladú.














Úplne jednoduchý návod, popis netreba, stačia fotky.
Tie číslice ma napadli po tom, čo vešiačik bol dosť jednoduchý. Škoda že neviem robiť ešte s pretlačou alebo s blender perom, tie čísla by som tam natlačila. A nakoľko moje písmo nie je najkrajšie, tak aspoň som ich vytlačila na samolepky. Tie viem vždy dať dole a prerobiť to.



Zatiaľ som to umiestnila k mojej zbierke obrázkov z ciest. 
Niekto zbiera magnetky, ja vlastnoručne maľované obrázky.  

PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ A VEĽA INŠPIRÁCIÍ V TVORIVOSTI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára