štvrtok 30. apríla 2015

SLNIEČKOVÉ DIY HODINY

DIY  HODINY S KRYŠTÁLIKMI

V jednom obchoďáku je obchod s luxusnými doplnkami a tam som videla rôzne HODINY s kryštálikmi.  Tak som si povedala, že si tiež nejaké vyrobím.  Tieto hodiny ani zďaleka nie sú kópiou tých, čo sú v tom obchode, inšpiráciou mi boli kryštáliky, ktoré boli okolo hodín.
Hodiny som kúpila za 3,-€ v JISKU  a kryštáliky za 4,- € v jednom veľkoobchode s doplnkami. Hodiny v obchode stáli od 65 - 90 €.

pokus o umeleckú fotku


HODINY NAD KRBOM
         



















                                                                                    NÁVOD  

Nakoľko som nevedela vymyslieť ako pripevním drôty k hodinám, po viacerých pokusoch som sa rozhodla, že z preglejky urobím menší kruh ako hodiny, tam tie drôtiky pripevním a potom na to hodiny zavesím.
1. pokus. Do vnútornej časti som vyrezala preglejku. do toho otvor na strojček a po obvode dierky na drôty. Celá preglejka sa rozpadla, drôty nedržali
2. pokus to isté z dreva - tiež neúspech

 3. ÚSPEŠNÝ POKUS


1. Najprv som si nastrihala všetky drôtiky,   rôzne velkosti - len tak od oka.


2. Na druhej strane som drôt poriadne zatočila 






3. Doma som mala len 45 kusov kryštálikov.
Poohýňala som všetky drôty do takej harmoniky.

4.  Mala som ešte pár nalepovacích kryštálikov, čo mi ostalo z výroby vianočných ozdôb, tak som ešte  s nimi zvýraznila minúty na hodinách.



5. Spinkovaškou som nastrelila všetky drôty.
 Ako som už písala, mala som vyvŕtané po obvode  dierky, ale potom by vďaka drôtom odstávali hodiny od steny.


6. Vyvŕtala som ešte vačšiu dierku na zavesenie tzv. slniečka z drôtov a kryštálov.  Dala som dlhší klinec a potom som na to zavesila hodiny. 



Výroba týchto hodiniek trvala nekonečne dlho, robila som POKUS - OMYL.   Manžel mi vyrezal 3 x krúžok + dvakrát dovútra otvor na hodinový strojček, ktorý tam akože zavadzal.

                                                                 Takže konečne   HOTOVO
                                             
                                                      PRAJEM  PRÍJEMNÝ  ZVYŠOK DŇA

         

5 komentárov:

  1. ...chik a šik-ovné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aspoň niekto ma dnes pochváli. Bola som dnes po dlhom čase na pedikúre a po mne išla dcéra a pedikúrka jej vraví "mamka vyzerala dnes strhane". Vraví sa, že ako sa človek cíti, tak aj vyzerá a cítila som sa -no všelijako :-) . STRHANE. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty strhane a ja roz-strhane :) ...zo synom to bolo dnes ťažké...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ..a ešte sa pridala moja aspergerka,krásna...dnes je náročný večer,ale ďakujem :):):)

      Odstrániť